مطالب مرتبط:
سخنگوی سپاه: تلاش جبهه رسانه ای برای تبیین دستاوردهای نظام ضروری است
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، نقض حاکمیت سوریه و عراق را به شدت محکوم کرد
دهه فجر بستر مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان است
نگاهداری: تبیین درست مصوبات و اقدامات مجلس، درصد مشارکت مردم را افزایش می دهد
دبیرکل جامعه پزشکی: 80 درصد از دانشجویان پزشکی ما به فکر خروج از کشورند / حال امروز و چشم انداز آینده کشور و مردم خوب نیست، علائم حیاتی به مرز هشدار رسیده اند / رشته های مهم مثل جراحی قلب، طب اورژانس و بیهوشی داوطلب ورود ندارند / کیفیت درمان، سلامت، تجهیزات پزشکی ضروری (حتی برای اعما
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 23:302024-02-03سياسي

دبیرکل جنبش اسلامی عراق: جهاد تبیین محور همه مسؤولان نظام و مردم قرار گیرد


دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با بیان اینکه دفاع از نظام جمهوری اسلامی اولویت کشورهای اسلامی است، گفت: جهاد تبیین باید محور همه مسؤولان نظام و مردم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق امشب در یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و تجمع بزرگ راهیان قدس در مصلی رشت با بیان اینکه دفاع از نظام جمهوری اسلامی اولویت کشورهای اسلامی است، اظهار کرد: جهاد تبیین باید محور همه مسؤولان نظام و مردم قرار گیرد.

  وی با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین در حوزه های مختلف افزود: جمهوری اسلامی دارای قدرت نظامی، موشکی و اقتصادی است ولی تمامی آنان بدون جهاد تبیین هیچ معنایی ندارد.

  دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق با بیان اینکه حضرت زینب (س) با جهاد تبیین توانست واقعه عاشورا را زنده نگه دارد، گفت: سلاح برنده حضرت زینب (س) جهاد تبیین است و اگر این بانو و جهاد تبیین نبود بدون شک واقعه عاشورا به فراموشی سپرده می شد.

  الحیدری با اشاره به نقش جهاد تبیین در شکست دشمن در حوزه های مختلف بیان کرد: جهاد تبیین در محدوده مرزی خاصی منحصر نمی شود زیرا یک فتوای الهی و تکلیف در جهان اسلام است که برای تحقق فریضه جهاد تبیین باید اتاق فکر، اندیشه و عملیات تشکیل شود.


برچسب ها: اسلامی - جمهوری اسلامی - نظام جمهوری اسلامی - تبیین - کشورهای اسلامی - دبیرکل - نظام
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جنبش اسلامی عراق: جهاد تبیین محور همه مسؤولان نظام و مردم قرار گیرد

دبیرکل جنبش اسلامی عراق: جهاد تبیین محور همه مسؤولان نظام و مردم قرار گیرد